√یکی از مهمترین سوالای مغزم


 √ اگر پیاده روی و دوچرخه سواری برای سلامتی مفیده پستچی باید همیشه زنده باشه!

 √یه نهنگ تمام روز رو شنا می کنه، ماهی و آب می خوره ولی باز هم چاقه!

 √یه خرگوش بیشتر وقتا در حال دویدنه و جنب و جوش داره

و گیاه خواره ولی فقط ۱٫۵ سال عمر می کنه!

 √یه لاک پشت جنب و جوش نداره، به آرامی حرکت می کنه

و هیچ کاری نمی کنه ولی ۴۵۰ سال عمر می کنه!

 √خودتون قضاوت کنید، باز هم می گید ورزش کنم !؟



نظرات شما عزیزان:

شـيـ♥احسان♥ـطون
ساعت10:46---20 بهمن 1391
سلام خانوم دكتر...حال شما خوبه؟؟؟



ببخشيدا من ديروز ديسك كمرم زد بيرون هركاري كردم تا جاش بزنم نشد!



فكر كنم ديسك پلير نخاعم خراب شده!!!!



شوخي كردم آجيه با معرفت من!



اگه خاستي واسم نظر بذاري رو عنوان هر مطلب كليك كن تا بازش كنه...اونجا ميشه نظر داد...از تو صفحه اصلي لينكشو برداشتم!



پستتم كلي خوب بود...ورزش خوبه اما نه حرفه اي!



من دان 2 تكواندو دارم...بخدا هربار ميرم مسابقه و برميگردم انگار قطار بهم زده!!!



خلاصه ورزش عاديو روزانه و غير حرفه ايش خوبه!!!



البته من جلوي خانوم دكتر به خودم اجازه ي بي احترامي و اظهار نظر نميدما!!!!




پاسخ:احسان بازن نشد.اصلا نظراتت برا من کار نمیکنه.دکی یه فکری به حال وبت بکن


مجید
ساعت17:41---15 بهمن 1391
سلام
وب توپی داری



عکس زیر صفحتم عالیه.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 13 / 11 / 1391ساعت 19 توسط ☁.¸¸.•☂مریم☁ |